Godmorgon

Imorse hände något mycket märkligt. KLockan ringde och jag..ja, jag var inte trött. Säg när det hände senast när man ska till skolan? Väldigt skumt, men skönt.
Dett innebar att jag i princip kom upp direkt istället för att sega mej på snoozen, alltså fick jag mer tid än vanligt. Så då tänkte jag aha! nu hinner jag skriva lite i bloggen innan jag måste pysa till skolan.

Idag är värsta kortis dagen, mycket bra. Så det känns inte så jobbigt att behöva gå till skolan.

Kan ju berätta att vi nu har köpt en ny båt, ganska trevligt tycker jag. Men han som skulle köpa vår gamla båt drog sig ur. gr. problemas.
Nu längtar jag faktiskt att få komma ut och åka båt, det ät så härligt. Sommar sommar kom!

Nej nu måste jag gå och fixa det sista innan det bär av.

Later!

Kommentarer
Postat av: your friend

wooooooooooooooow I wanna go with you in the new boat some day ! :D det var så hilma myspys dom andra gångerna jag har varit med på era båttripper ;) hehe.

2007-04-18 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback