finaldags

Nu är det en vecka sen jag kom hem. Känns om så mkt längre. Så mycket har hunnit hända. Och jag ha rinte ens berättat allt om hur jag har haft det. Men kanska kan göra det eh eh..imorgon eller på onsdag. Då har jag inte så mkt som jag måste göra. Tittade på alla Thailandsbilder ( vill tillbaka!!) idag. Två medresenärer var här idag så hjälpte dom och höll på i typ två timmar så har nästan precis börjat med plugget. ojoj..Har prov imorgon (med anteckningar! yeea), ska skriva lite på min dikt, maaaassa tyska. Jaa och om en timme är det final i 100 höjdare!! :) Yeah det kan man ju inte missa, nu när Leffie är i final och allt ävne om han inte är i Sthlm (fick vi bevis för idag på gympan när vi som vanligt lekte guldboll).

Jobbet i söndags gick väl, men det var grymme segt. Men ajja jag vet inte. Btw den anonyma människan som så snällt påminde mig om att jag så gärna ville ha jobbet, jag är högst medveten om det och jag håller på att bli galen av de tankarna. Min stora feta idiot. Det är just på grund av sånt här som jag inte kan fatta beslut.

Well, well Back to work (eller jag har väl egentligen inte börjat än...)

Hm undra om man får ha med boken? he..måste nog ta och skicka ett sms till Rebbok.

(en bild skulle in här men som vanligt cpar datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback