e-e-e-xcel

Tja, idag har väl det inte hänt så mkt spännnade. Såg på musikal, sådär bra. Annars bara vanliga lektioner, slutade 4, as usual och nu sitter jag här. Livrädd för att en viss chef ska ringa och skälla ut mig igen. Vi skulle nämligen ta en diskussion som det så fint heter (dvs. hon skäller på mig - jag fjäskar) på torsdag. alltså idag. Usch.

I övrigt blir det datakunskaps plugg. Prov imorgon, excel. Suck, man måste vara så djävulskt noga med detaljer på sådana prov för att inte få poängavdrag. Sen ska jag väl försöka göra klart diktanalysen med. Ja och kanske försöka läsa den där svåra texten i engelska som är huuuuur konstig som helst. Very weird. Dessutom är jag den ENDA i klassen som fått den. hum? "ja undervisningen är individ anpassad, du behöver en utmaning" Jo men kanske inte en så stor utmaning. Nu har ju jag mkt mer att göra än alla andra. Okej om jag fattat texten men knappt mamma hajjade. Hon är ändå engelskalärare. Ja jisses.

Nej, kladdkaka hade varit gott. Om man skulle....?

image27 Till synes goda kakor i Thailand men låt er ej luras. Det jag åt var ananasen. Det andra var hopplöst smaklöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback