come on dude.

Nee nu börjar bli irriterad på mig själv. Här har man en helt ledig dag, vilket ju är helt underbart och vad gör man då ? Inte ett dugg, eller jo sitter här framför datorn och blir medlem på massa gratis sidor. höhö.
Ne men seriöst what a life. Och nu är klockan 12, nu får det banne mig vara nog. Nu tar jag tag i mitt liv och gör något..ehh typ ööh..kanske går ut och går eller något. Det är ju faktiskt fint väder ute.

Jag just det ja, valborg idag. Kan ärligt säga - Jag hatar valborg. Det finns liksom ingen mening  med det. Men ajja okej kanske kan bli kul. Beccan kommer hit och så ska vi fixa oss lite mat, sedan går vi väl ner på stan en sväng och så får vi se vad som händer. Det blir säkert bra.

Well, nu ska jag göra något vettigt. Haa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback