Båttur

Anledningen till det dåliga bloggandet de senaste dagarna skyller jag helt på datorn. Internet har nämligen inte funkat, hopplöst. Så inte förrän nu när jag kommit hem till pappa kan jag ta itu med den.

Nåja, fredagen såg ut som alla andra fredagar. dvs skola - stan med beco - fika på relaxa. Fick äntligen hämta ut mina pumps. Härligt jag har saknat dom små raringarna. Ett nytt läppglans och solpuder införskaffades, på råd av min solpuder-guru. ja, även jag har en personlig guru, och hon är min min min! (så försök inte er på att sno henne. Jag har monopol.) Det blev även ett besök på city gross där vi uuutforskade i typ 1 ½ timme. Höhö. Skulle träffat lisa på kvällen men det blev det inget av och nu är hon hos Ggguus vilket jag finner väldigt tråkigt. Men okej, en helg kan han väl få dåå. ;)

I lördags jobbade jag heeela dagen. Det vill säga från 10 till 19.10 typ. 9 timmar. Ja. Phu. Ont i fötterna. Segt men lite roligare än förra gången. Mer folk att snacka med. På kvällen hade jag och mamma mys, köpte bakad potatis och hyrde film. Little miss sunshine. Väldigt rolig faktiskt, lite skruvad men rolig.

Idag har jag nog inte gjort något vettigt alls faktiskt. Eller jo, vi var ute med nya båten idag, och den är snaaabb! :) Men det var svinkallt. My good säger jag bara. Som vanligt satte jag mig längst fram men så kallt som det var så blev jag inte långvarig där utan gick bak och satte mig hos felicia där vi båda höll på att flyga av ett par gånger. Annars gick det finfint! var ute på Tärnö med och hälsade på Farmor och farfar. Såna sommarkänslor! Tärnö är sommar alltså. Efter detta har jag bara slöat runt, handlat cyklat lite hit och dit. Skulle städat och pluggat, men vadå jag har ju hela kvällen på mig :P
 Midsommar på Tärnö 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback