allt total ruined

Pratad med H nyss. Fick då reda på att jag ska jobba till 20, 20,30 idag! :O Jag som gått ocg trott att jag skulle jobba till 4, max 5. Men NEHE. Vad faaan..Hur ska jag nu hinna med allt som skulle göras idag? Nu komemr det aldrig gå. Dessutom är varenda helg fram till lovet förstört. Nu kommer jag inte ens kunna se fram emot helgerna längre eftersom jag vet att de kommer vara helt fullsmockad utav jobb,jobb.jobb. Hade jag vetat allt detta innan hade jag tackat nej för längesen.

Kommentarer
Postat av: medlidande vännen lajisei

aaa NÄÄHEE vad cpigt,. du kan ju inte jobba ihjäl dej för tusan! värsta slavjobbet,. det är nästan bud på att komma på ett besök hos dej idag..köpa en glass och se om du lever.

2007-04-22 @ 11:57:41
Postat av: Gus

hahah. vad roligt för lilla emmis. Du kommer ju bli RIK iaf.

2007-04-23 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback